Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current Issue
Archives
Search
Registration
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 31 No. Sep-Dec (2013): I saggi di Sinergie (Papers of Sinergie)
Vol. 31 No. Sep-Dec (2013): I saggi di Sinergie (Papers of Sinergie)
Published:
2013-10-22
Full Issue
PDF
Articoli
Sul lavoro, il suo senso e il ruolo degli studiosi di management (About work, its meaning and the role of management scholars)
Claudio Baccarani, Gaetano M. Golinelli
VII - XVI
PDF
Il rischio di greenwashing nella comunicazione per la sostenibilità: implicazioni manageriali (Greenwashing risk in sustainability communication: managerial implications)
Agostino Vollero
3-23
PDF
Communicate “global”- Consume “local”. Le produzioni agroalimentari tipiche nel Web (Communicate “global”- Consume “local”. Web marketing for the typical agro-food products)
Paola Scorrano
25-48
PDF
Il ruolo del sito web nell’esperienza turistica: Il caso delle agenzie viaggi in Italia (The role of the website in the tourist experience: The case of the travel agencies in Italy)
Marco Cioppi
49-68
PDF
Conoscere per formulare e comunicare le strategie: il ruolo del business plan (The knowledge to formulate and communicate strategies: the role of business plan)
Giovanna Mariani
69-91
PDF
Public Relations in the public sector. The role of strategic communication in the italian public administration
Chiara Valentini
93-113
PDF
Sviluppo economico ed infrastrutture: un’analisi empirica delle Province italiane (Economic development and infrastructure: an empirical analysis of Italian Provinces)
Giuseppe Tardivo, Stefano Bresciani, Monica Cugno
115-137
PDF
Destinazioni minori e sviluppo turistico sostenibile. Il progetto EDEN nella Regione Lombardia (Minor destinations and sustainable tourism development. The EDEN project in the Lombardia region)
Viviana Calzati
139-157
PDF
L’implementazione dei servizi in iGuzzini illuminazione (The services to increase the value of the offer. The case iGuzzini illuminazione)
Tonino Pencarelli, Andrea Buratti
159-181
PDF
Customer satisfaction e brand competition (Customer satisfaction and brand competition)
Antonio Iazzi
183-205
PDF
La vita buona nell'economia e nella società. (Good life in the economy and in society.)
Claudio Baccarani interviews Lorenzo Caselli
Claudio Baccarani
209-214
PDF
Information
For Readers
For Authors
For Librarians